Siłownia

Domowa siłownia sposobem na dobra formę.

Ćwiczenia siłowe to pewny sposób poprawienia kondycji i zbudowania masy mięśniowej. Dobra forma znacząco rzutuje na nasz wygląd i samopoczucie, warto więc nad nią popracować. Nie trzeba chodzić na siłownię, jeśli nie ma się na to czasu czy ochoty. Domowa siłownia pozwala na pracę nad sylwetką w wolnych chwilach, wystarczy tylko kilka przyrządów. Trzeba tylko zacząć, a efekty z czasem nas miło zaskoczą. Systematyczna praca nad masą mięśniową to klucz do proporcjonalnie zbudowanej  sylwetki i większej wydolności organizmu.

Domowa siłownia dla indywidualistów

Dla osób, które nie mają zbyt wiele miejsca w mieszkaniu, dobrą propozycją będzie drążek do podciągania. Taki przyrząd montuje się w prosty sposób na futrynie drzwi. Drążek pomaga efektywnie popracować nad siłą ramion i mięśni pleców. Są to również bardzo dobre ćwiczenia rozciągające i wpływające korzystnie na kręgosłup. By poprawić siłę ramion warto wykonywać także zestawy ćwiczeń z hantlami lub bardzo modnymi w ostatnich latach ciężarkami typu kettlebell.

 

Domowa siłownia drążekDomowa siłownia kettlebell

 

Dla osób poważnie myślących o systematycznym i kompleksowym budowaniu formy, nieodzowny jest sprzęt typu ławeczka czy atlas. W ten sposób zapewnimy sobie w domu sprzęt do kompleksowych ćwiczeń. Każde tego typu urządzenie pozwala na wykonywanie różnego rodzaju zadań, działających na harmonijną rozbudowę wszystkich grup mięśni. To codzienna możliwość budowania masy mięśniowej całej sylwetki i jej proporcjonalnego rozbudowania. Ławeczki i atlasy to sprzęt stabilny, bezpieczny, który zapewnia ćwiczącemu maksimum komfortu. Własny sprzęt do ćwiczeń  to bardzo wygodna opcja w stosunku do publicznych siłowni, gdzie trzeba czekać na zwolnienie się danego przyrządu.

 

Domowa siłownia 7

 

Ćwiczenia siłowe to dobra kondycja

Zaczynając trening siłowy, warto rozsądnie rozplanować ćwiczenia. Najczęstszym błędem początkujących jest przetrenowanie. Ciało trzeba stopniowo przyzwyczaić do wysiłku, więc najlepiej jest zacząć od treningów co drugi lub co trzeci dzień. Stopniowo wydłużając sesje i z czasem zwiększając intensywność ćwiczeń oraz obciążenie, unikniemy niekorzystnych efektów. W ten sposób wyrobimy w sobie nawyk systematycznego ćwiczenia oraz poczujemy satysfakcję z rosnącej kondycji.

 

Produkty dostępne są w ofercie internetowego sklepu TwójPasaż.pl WSZYSTKO DO DOMU I OGRODU: https://www.twojpasaz.pl

2 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.