Jak szybko schudnąć po świętach?

Po okresie świątecznym i noworocznym obfitującym w liczne biesiady z rodziną i przyjaciółmi, wszyscy mamy zastrzeżenia do swojej wagi. Jak szybko schudnąć po świętach? W tym temacie nie ma cudownych metod – liczy się żelazna dyscyplina, systematyczność i zdrowy rozsądek.

Jak szybko schudnąć po świętach?

Szybkie chudnięcie to pojęcie względne. Odchudzać trzeba się racjonalnie, z głową, by nie popaść w tarapaty zdrowotne. Nie wszyscy mamy wystarczająco silną wolę, by rozpocząć regularne treningi na siłowni, ale z pewnością wszyscy możemy zmienić nasze przyzwyczajenia. Na dobre.

 

Trzeba się ruszać

Jeśli jest taka możliwość, starajmy się jak najwięcej chodzić. Do pracy, na zakupy – to naprawdę spora dawka codziennego ruchu. Wpłynie to doskonale nie tylko na sylwetkę, ale także na nasze zdrowie. Dotleniona cera wygląda zdrowo i promiennie a codzienne spacery budują naszą odporność.

W domu co dzień ćwiczymy. Mięśnie brzucha wymagają specjalnych ćwiczeń, gdyż w czasie codziennego funkcjonowania nie używamy ich zbyt intensywnie. Pomogą nam w tym urządzenia takie jak Abroller czy kółko do ćwiczeń.

Dla osób preferujących niezbyt forsujące ćwiczenia polecamy codzienny trening na macie. Dodatkowo stosując ciężarki, zwiększymy efektywność tych ćwiczeń. Pamiętajmy, że liczy się systematyczność. Tylko od tego zależy, czy zobaczymy wyniki.

 

 

Osób przyzwyczajonych do bardziej intensywnych ćwiczeń nie trzeba przekonywać do rowerka stacjonarnego czy bieżni. Te urządzenia gwarantują spora skuteczność treningu i intensywne spalanie kalorii oraz ogólną poprawę wydolności. Po takim wysiłku także poprawa humoru jest gwarantowana!

 

 

 

Rewolucja na talerzu

Gdy chcemy schudnąć, musimy jeść mniej. Trzeba się także przyjrzeć temu, co zjadamy. Odstawiamy kaloryczne przekąski. Zamiast chipsów, ciastek, czy słodyczy, chrupiemy marchewkę, świeżego ogórka, jabłka czy pieczywo ryżowe bez dodatków – wszystko w rozsądnych ilościach. Można pochrupać orzechy, lecz w niezbyt dużych ilościach, gdyż są bardzo kaloryczne. Nie słodzimy kawy i herbaty, rezygnujemy z piwa, gotowych napojów czy sklepowych soków zawierających niezdrowe dodatki. Zazwyczaj nie pamiętamy o tym, ile kalorii mają takie napoje. Herbaty smakowe i ziołowe, woda mineralna, naturalne soki ze świeżych warzyw i owoców zastąpią sztucznie dosładzane napoje.

 

 

Unikamy potraw smażonych. Ryba będzie idealnie smakować upieczona w folii w piekarniku – to szybkie i niekłopotliwe danie. Idealne w sezonie zimowym są grille elektryczne. Pozwolą upiec mięso bez dodatkowego tłuszczu.

 

 

 

Garnki do gotowania na parze pozwolą na przygotowanie warzyw bez strat witamin i mikroelementów. Pozwolą także odkryć warzywa na nowo – gotowane w ten sposób smakują wyśmienicie!

Gdy mamy ochotę na słodycze, starajmy się zastąpić je suszonymi owocami w niewielkich ilościach czy kawałkiem gorzkiej czekolady. I pamiętajmy o niskokalorycznych warzywach, świeżych i kiszonych.  Jedzmy sałatki możliwie często w ciągu dnia. Są doskonałym dodatkiem do dań i materiałem na przekąski i samodzielne dania.

Jak szybko schudnąć?

Ponawiając pytanie: jak szybko schudnąć po świętach? – możemy jednocześnie zapytać: jak nie tyć nadmiernie w czasie całego roku? Zasady obowiązują te same. Mniejsze porcje, zdrowe produkty, beztłuszczowe przygotowanie potraw i spora dawka ruchu. A gdy czasem stracimy silną wolę – nie trzeba się zbytnio martwić. Przez kilka dni, dzięki zwiększonej porcji ruchu i dzięki rozsądnej diecie, nadmiar kalorii uda się spalić. Grunt to zdrowe nawyki i systematyczność w ich stosowaniu.

 

Sprzęt do ćwiczeń w domu ma w swojej ofercie internetowy sklep TwójPasaż.pl   https://www.twojpasaz.pl/pl/c/Silownia-i-Fitness/129

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.