Jak kupować w naszym sklepie

­ Złożenie zamówienia w TwójPasaż.pl krok po kroku
Dla Waszej wygody oferujemy kilka sposobów zamówienia produktów.
W TwójPasaż.pl zamówienie można złożyć:
­

dokonując zakupu na naszej
stronie internetowej
­

telefonicznie
pod nr +48 884 003 363
­

przez e-mail
lub przez czat z konsultantem
Sposób 1: Zakup na stronie internetowej Chcesz szybko kupić interesujący Cię produkt?

Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka przyciskiem "do koszyka". Gdy produkt zostanie dodany pojawi się na ekranie okienko: Pomyślnie dodano do koszyka . W tym miejscu będziesz mógł Kontynuować zakupy lub Przejść do koszyka i tam dokonać zakupu. Po przejściu na stronę koszyka będziesz mógł tam: wpisać kod rabatowy, wybrać sposób dostawy oraz sposób płatności. Po wybraniu tych opcji przejdź do kolejnego kroku używając przycisku "Zamawiam". Jeżeli chcesz dokonać szybkiego zakupu wybierz opcję "Zakup bez rejestracji". Zobaczysz formularz, w którym uzupełnisz dane do wysyłki oraz faktury. Aby móc potwierdzić zakup pamiętaj o akceptacji regulaminu. W kolejnym etapie uzupełnisz dane do wysyłki oraz faktury. Aby móc potwierdzić zakup pamiętaj o akceptacji regulaminu. Na końcu zobaczysz potwierdzenie zakupu ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, taką wiadomość otrzymasz również na skrzynkę e-mail. Faktura także zostanie wysłana na adres e-mail. Jeżeli nie otrzymałeś od nas e-maili potwierdzających - sprawdź w folderze swojej skrzynki SPAM.

Chcesz mieć dostęp do historii zamówień, a dane uzupełniać autmatycznie? Wybierz opcję „Nie mam jeszcze konta”.

Wszystkie czynności wykonujesz jak poprzednio, aż do wyboru sposobu dostawy i formy płatności. Po wybraniu tych opcji przejdź do kolejnego kroku używając przycisku „Zamawiam”. Jeżeli chcesz mieć pełną kontrolę i dostęp do wszystkich udogodnień związanych z posiadaniem konta wybierz opcję „Nie mam konta” i użyj przycisku „załóż konto”. Zobaczysz formularz, w którym uzupełnisz dane do wysyłki oraz faktury. Aby móc potwierdzić zakup pamiętaj o akceptacji regulaminu. Na końcu zobaczysz potwierdzenie zakupu ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, taką informację otrzymasz także na skrzynkę e-mail. Faktura zostanie wysłana również na adres e-mail. Jeżeli nie otrzymałeś od nas e-maili potwierdzających - sprawdź w folderze swojej skrzynki SPAM.


Sposób 2: Zamówienie telefoniczne
Jeżeli masz wątpliwości, chcesz zadać kilka dodatkowych pytań i zamówić produkt telefonicznie – zadzwoń do nas pod numer +48 884 003 363, nasi konsultanci przyjmą Twoje zamówienie. W trakcie rozmowy udzielą wszelkich informacji o produkcie. Pamiętaj, aby przed wykonaniem telefonu do nas przygotować kod produktu , który znajduje się obok zdjęcia oraz NIP, jeżeli chcesz złożyć zamówienie na firmę. Wspólnie z konsultantem wybierzesz najlepszy sposób wysyłki oraz formę płatności. A wszystko zajmie nie więcej niż pięć minut.

Sposób 3: Zamówienie e-mailem lub przez czat

Kolejnym sposobem wysłania zamówienia jest e-mail z informacją jakim produktem oraz ilością jesteś zainteresowany. Do wiadomości wklej adres internetowy (link) do produktu lub podaj jego kod znajdujący się obok zdjęcia. W mailu powinny znaleźć się takie informacje jak: dane do wysyłki, numer telefonu, NIP jeżeli chcesz złożyć zamówienie na firmę oraz wybrana przez Ciebie forma płatności. Po przyjęciu zamówienia przez Biuro Obsługi Klienta otrzymasz potwierdzenie. Zamówienie przez czat jest bardzo podobne do zamówienia przez e-mail - należy podać konsultantowi te same dane, a potwierdzenie otrzymasz zaraz po rozmowie z konsultantem. Zakładka czatu znajduje się przy prawej krawędzi strony.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl