5,90 zł
Cena regularna:
8,90 zł
102,90 zł
Cena regularna:
125,00 zł
1 059,00 zł
12,90 zł
Cena regularna:
15,90 zł
Producent
Wysyłka w
Cena
Regał metalowy industrialny 6 półek 170cm LOFT
Regał metalowy industrialny 6 półek 170cm LOFT
Dane techniczne:
- Szerokość: 70 cm,
- Głębokość: 32 cm,
- Wysokość: 170 cm,
- Materiał: Metal,Mdf,
- 6 półek,
- Kolor: Czarny,Beżowy
- wymiary opakowania: 80x10x170cm
Dostępność: brak towaru
Niszczarka 41152 Stabilo, niszczarka papieru
Niszczarka dokumentów. Automatyczna. Wymiary DxSxW 330 x 200 x 450 mm
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Biurko do biura, komputerowe industrialne z półkami 120 x 50 x 150 cm VASAGLE
Biurko komputerowe stół do pracy rustykalny brąz VASAGLE
Specyfikacja:
- kolor: rustykalny brąz, czarny,
- rozmiar produktu: 120 x 50 x 150 cm (szer. x głęb. x wys.),
- waga produktu: 22,4 kg,
- materiał: płyta wiórowa, metal,
- maksymalne obciążenie statyczne: 50 kg,
- wymiary opakowania 130x72x11 (waga 26 kg)
biurko, brązowe biurko do biura, biurko do salonu, biurko industrialne, biurko komputerowe, biurko Loft, biurko loftowe, biurko metalowe, biurko młodzieżowe, biurko nowoczesne, biurko rustykalne, biurko rustykalny brąz, biurko vintage, VASAGLE, LOFT
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Kupno sprzętu biurowego i urządzanie miejsca pracy zawsze przysparza problemów osobie, która sie tym zajmuje. Musi ona pomyśleć o wygodzie i komforcie pracy, ale i także nie może zapomnieć o dobrej atmosferze, którą stworzą efektowne dodatki i dekoracje. Każde nowoczesne biuro powinno być wyposażone w nowoczesny i praktyczny sprzęt biurowy, a przede wszystkim w: niszczarkę wysokiej jakości, która jednym kliknięciem prawidłowo potnie niechciane dokumenty, laminator, który może się przydać do laminowania ważnych dokumentów, bindownicę, która pomoże w archiwizacji dokumentów, gilotynę, którą odpowiednio przytniemy dokumenty, a także w liczarkę pieniędzy, która może się okazać niezbędna przy transakcjach finansowych. W każdym biurze nie powinno także zabraknąć wygodnych mebli, które spełniają normy Kodeksu Pracy. Biurko odpowiednio dopasowane do wzrostu pracownika to podstawa efektywnej i skutecznej pracy. Podobnie jest z fotelami biurowymi - dobrze dopasowany fotel jest gwarantem owocnej pracy w dobrej atmosferze. Czasami mogą się przydać także podnóżki, które są użyteczne podczas długich godzin pracy. Dzięki nim pracownik może pracować przez długi czas, nie martwiąc się o ból swoich nóg! Pracodawca powinien też zadbać o estetykę pomieszczenia. W biurach najlepiej sprawdzają się sztuczne drzewka ozdobne, o które nie trzeba specjalnie dbać, a które jednocześnie wyglądają jak żywe rośliny! Oczywiście w żadnym miejscu pracy nie może zabraknąć apteczki i odpowiedniego oświetlenia! Dobrej jakości lampy w biurze to podstawowy i bezdyskusyjny element każdego miejsca pracy! To światło sprawia, że nasze oczy są wypoczęte, a humor nie psuje nam planu działania. Oczywiście, urządzanie danego biura zależy od specyfiki pracy każdej firmy. W wielu miejscach mogą się również przydać akcesoria do prezentacji, zarówno tych multimedialnych, jak i tych klasycznych. Wtedy pomocne okażą się ekrany projekcyjne, albo tablice typu flipchart. Natomiast w każdym biurze z pewnością nie może zabraknąć przedmiotów, które ułatwiają archiwizację dokumentów - dziurkaczy, segregatorów, a także różnego rodzaju klipsów. W naszym sklepie TwójPasaż.pl znajdziesz naprawdę szeroką gamę urządzeń biurowych!