Przebieg transakcji

Zamówienia
Czas realizacji zamówienia
Formy płatności
Zwroty
Reklamacje


Zamówienia można składać codziennie poprzez sklep internetowy dodając produktu do koszyka i następnie wypełnić odpowiednie formularze (rejestracja możliwa lecz nie obowiązkowa), mailowo na e-mail: pasaz@twojpasaz.pl lub na GG: 5021194, a także telefonicznie od pon-pt (godz. 8-16) tel/fax:(068) 3203456, tel:(068) 4102240, tel. komórkowy 24h 500136502. Prosimy o dokładne sprecyzowanie co Państwa interesuje, jaka będzie forma zapłaty, gdzie wysyłka, ewentualnie dane do faktury (podać NIP), prosimy także podać numer telefonu do kontaktu. Jednak najlepszą formą zakupu jest złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym na stronie www.twojpasaz.pl dodając towar do koszyka. Jak zrobić zakup opisane jest na stronie Jak kupować. 
 

Przesyłki są dostarczane głównie przez firmę kurierską Opek, czasami Pocztą Polską oraz poprzez Paczkomaty. Czas dostawy jest zależny od przewoźnika, adresu Klienta oraz rodzaju przesyłki. Realizacja zamówień wynosi do 7 dni roboczych (zwykle trwa to 2-3 dni - towary wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku). Zawsze staramy się potwierdzać wysyłkę stosownym mailem z numerem przesyłki. Jeśli nie otrzymali Państwo takiego maila proszę o wiadomość drogą elektroniczną na adres pasaz@twojpasaz.pl.

Za pobraniem wysyłamy najszybciej jak to możliwe (od pon-pt do godziny 14:00.), w przypadku wpłaty na konto wysyłamy od razu po wpłynięciu środków na nasze konto.


  • za pobraniem: płaci się kurierowi przy odbiorze towaru (cena towaru + koszty wysyłki)
  • przelewem: poprzez dokonanie przelewu na nasze konto. Dokonując przelewu prosimy o podawanie zawsze numeru zamówienia oraz Państwa dane (imię, nazwisko, adres).
  • ratalnie: za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. (szczegółowe informacje znajdują się na stronie RATY). Przy zakupie na raty rejestracja w sklepie jest obowiązkowa. Inaczej nie można złożyć zamówienia.


Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000r o ochronie praw konsumentów (Dz. U. 2000r Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami) klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Wszelkich zwrotów należy dokonywać za pośrednictwem firmy kurierskiej, która dostarczyła paczkę. Towar nie może jednak być uszkodzony, posiadać braki  i nie może wskazywać na użytkowanie, a także musi posiadać takie same oryginalne opakowanie.

Towar musi być w stanie nienaruszonym - oryginalnie zapakowany oraz nieużywany. Zwrot kwoty za towar (za przesyłkę nie zwracamy gdyż z naszej strony zostało wszystko wykonane prawidłowo) następuje do 21 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon (lub fakturę VAT) oraz formularz zwrotu lub pisemny dokładny opis zdarzenia, dane nabywcy, dane kontaktowe..


Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przy dostawcy natychmiast po jej otrzymaniu. Ewentualne uszkodzenia, braki, wady należy niezwłocznie zgłosić kurierowi przy odbiorze i spisać protokół szkody, który posiada kurier. Następnie z wypisanym protokołem prosimy skontaktować się z nami.
Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.

Wszelkie zwroty należy dokonywać za pośrednictwem tych samych firm kurierskich, które dostarczały do Państwa paczki. Nie odbieramy żadnych paczek wysyłanych za pobraniem lub na nasz koszt. Każda paczka musi zawierać odpowiednio wypełniony formularz zwrotu lub pisemny dokładny opis zdarzenia, dane nabywcy, dane kontaktowe, paragon lub fakturę vat oraz protokół szkody spisany przy odbiorze przesyłki.

Nasz firma nie odpowiada za zniszczenie paczki podczas transportu, oraz za braki i uszkodzenia w przesyłkach nie otwieranych w obecności kuriera i nie podpisanych przez przewoźnika w odpowiedni sposób mogący sprawdzić faktyczny stan przesyłki, a Kupujący nie mogą występować z takimi roszczeniami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium